adventkalender 2018

Ook dit jaar heb ik een adventkalender gemaakt.
Op pinterest staat erg veel bruikbaars en dit jaar heb ik een engelse adventkalender vertaald.
op deze site vond ik de kalender.

Al de woorden en Schriftgedeelten heb ik vertaald en op kaartjes geschreven
De kaartjes had ik uit verschillende vellen zilverkarton geknipt.
Deze hang ik op en dan draaien we elke dag, vanaf 2 december,  een kaartje om en lezen het schriftgedeelte.
Wat heeft dit met advent of kerst te maken?
Wat kunnen we er van leren? Hoe kunnen wij inhoud geven aan bijvoorbeeld de tekst uit spreuken 3:5. (kaartje van 22 december)
Vertrouw op de Heere met je hele hart en steun niet op je verstand.
Maria deed dit. 
Hoe kunnen wij dit doen?

Misschien voor jou gezin ook een idee...

Reacties

  1. Wat een mooi idee. Ik was net in de boekenwinkel en daar zag ik ook leuke dingen. Maar ik heb me niet laten verleiden om veel geld uit te geven. Dit is mooi. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts