Verlangen naar God.

 


In een andere vertaling staat het zo:

Bij God te zijn is mijn enig verlangen,

Mijn toevlucht vind ik bij God, de HEER

Van al Uw daden zal ik verhalen.

Wat mooi he..

Het is goed om dicht bij God te zijn. Je enige verlangen om dicht bij Hem te zijn, In Zijn liefde en rust en wijsheid te schuilen. Een toevlucht nemen tot Hem. De Naam Heere staat hier met hoofdletters. De God van het verbond, betekent dat. De God die doet wat Hij belooft. De Getrouwe.

Als je daar mag schuilen, dan ben je veilig. God kent je door en door, je mag al je moeite, je zonden, je problemen en je blijde dingen bij Hem neerleggen.

Hij draagt, ook al moet je soms soms diep gaan. 

Wat me opviel in dit vers is dat het een soort vervolg is.

Eerst verlangen, dan een toevlucht vinden en daarna vertellen.

Gods nabijheid maakt dat we niet kunnen zwijgen over Zijn daden.

Zo wordt Uw lof vergroot!

Reacties

Populaire posts