God is goed

 Wat werkt God toch wonderlijk!

Vanavond had ik een intensief gesprek met iemand. Veel zorgen kwamen ter sprake, maar ook Gods genade. We mochten samen bidden, dat gaf rust en was goed om samen te doen.

Daarna kregen we bericht van iemand met problemen omtrent de gezondheid.

Toen ik mijn bijbel-app opende kwam de volgende tekst naar voren:


En dan kan ik alleen maar amen zeggen. God geeft zijn woord op het juiste moment.

De Heere is goed. Ja! Altijd! Dwars door alles heen.  En vanuit dat gegeven mogen we tot hem vluchten als het moeilijk is. 

Hij kent die vluchtelingen, die naar Hem komen.

We komen niet bij een afwijzende God. Nee, Hij kent ons.

Dat is troost. 

Reacties

  1. Dwars door alles heen, is en blijft Hij goed. Mooi blogje en plaatje. Dit bemoedigd mij . Ik las ergens dat Hij in Zijn rijke goedheid besloten heeft om mensen (wie dan ook), die tot Hem komen genade te schenken, zodat we een nog intiemer blik krijgen op hoe diep en hoe breed Zijn goedheid werkelijk is. Verbazingwekkende genade toch?.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts