Komst

 

In deze dagen van advent, probeer ik me te richten op God. Zijn beloften, Zijn komst.

In deze wereld is alles zo onzeker. Al voor het tweede jaar zijn er zoveel dingen die vanzelfsprekend waren anders.

En dat vind ik moeilijk. Voor mezelf, want als er besmettingen zijn bij de bewoners op het werk, geeft dat spanning. 

Maar ook voor het gezin. Wat gaan we doen met allerlei keuzes. Vakantie, vakantiewerk, sport, studiekeuze enz.

Ik probeer vast te houden aan God. Hij kwam en Hij komt.

Zijn eer wordt gezongen in de hemel. En, ondanks alles, op de aarde. Nog gebroken, nog in lijden. Nog door moeite heen.

Maar Hij is het waard! Hij geeft vrede in ons hart. Door Zijn lijden. Door Zijn kruis, door Zijn opstanding.

Door Hem.

Dat wil ik vasthouden. Hij is de enige zekerheid.


Reacties

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts