Glory


 De heerlijkheid van de HEERE zij voor eeuwig, laat de HEERE Zich verblijden in Zijn werken.’

‭‭Psalm‬ ‭104:31‬ ‭HSV‬‬

Dat is de tekst in het nederlands.

Lees, als je tijd hebt, deze psalm eens helemaal.

Er staan zoveel mooie dingen in.

De heerlijkheid van de Heere, the glory of the Lord, voor eeuwig! Er is geen begin en geen eind aan die glorie.

De Heere verblijdt zich over Zijn werken. Wat zijn die werken? Lees maar, dat is de schepping. 

Maar er staat nog meer:


‘Ik zal voor de HEERE zingen in mijn leven, ik zal voor mijn God psalmen zingen, mijn leven lang. Mijn overdenking van Hem zal aangenaam zijn, ík zal mij in de HEERE verblijden.’

‭‭Psalm‬ ‭104:33-34‬ ‭HSV‬‬

Jij mag je ook verblijden! Over wat Hij heeft gedaan... Zijn vergeving, Zijn leiding, Zijn liefde.

Blij zijn dus.. vanuit de bodem van je hart, dwars door alles heen. Omdat Hij het heeft gedaan.



Reacties

Populaire posts