een kijkje in de tuin

wat bloeit er weer van alles in de tuin!
we hebben vorig jaar planten gezet en ook dit voorjaar nog een heel stuk tuin veranderd.
we hebben appelboompjes en frambozenstruiken gezet. En een kruisbes.

de appels groeien al mooi.
Leuk om te zien hoe dat gaat:



 de klimhortensia is nieuw, maar heeft toch 3 bloemtrossen. Of bloemen... Er zit maar een enkel bloemetje van 4 blaadjes aan 1 tros, de rest lijkt wel pluis.

En de pioenen bloeien. Dat vind ik altijd zo prachtig!
En deze heb ik vorig jaar gezet. Zou eenjarig zijn, maar komt toch terug.
 Ik ken ze in het dialect als boerenpronkers. Duizendschoon heten ze eigenlijk. 





Reacties

  1. Duizendschoon is mijn favoriete plant! Ik heb er als kind zo van genoten als ze ging bloeien in mijn tuintje naast de schuur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts