gezinsmoment 3 pasen 2018




Op mijn speurtocht naar ideeën voor ons gezinsmoment kwam ik deze link tegen.
Er stond een knipknapper op en onder elk plaatje zit een vraag verstopt met een Bijbeltekst als antwoord.
We vonden dat een heel erg leuk idee om te spelen.
De kinderen hebben al veel kennis en kunnen veel vragen ook beantwoorden, maar wat staat er dan bij de tekst?
Het mooie vond ik ook, dat het veel teksten uit de brieven van Paulus waren.
Dus niet uit de evangelieën.
Een vraag is ook; wat geeft God aan Jezus als beloning voor zijn lijden en sterven.
Ik wist het zelf niet, maar de tekst raakte me

Zo leer je zelf ook van de gezinsmomenten!

Komende week is stille week.
We zullen elke dag een plaatje kiezen van een rijtje afbeeldingen wat ik bij elkaar gezocht heb.
Daarover praten we; waarom kies je die? Welk verhaal hoort erbij en wat heeft het te maken met pasen?
hier kun je de afbeeldingen vinden en downloaden




Reacties

Populaire posts