bidden in de nacht

Ik heb nachtdienst.
Dat is niet mijn hobby, maar daar wil ik het nu niet over hebben.
Ik zag op facebook de aankondiging van open doors voor de nacht van gebed.
Deze nacht.
Mensen die wakker blijven om te bidden.
Bidden voor de lijdende kerk.
Bidden voor vervolgde christenen.
Bidden voor mensen die, door het geloof, verbonden zijn, met christenen in de hele wereld.
Een in het Lichaam van Christus.
Hij in de hemel, wij hier op aarde.
En dat vond ik mooi. Het geeft invulling aan de uurtjes die ik wacht, tot de tijd voorbij is.
Als iedereen hier slaapt en ik rustig kan zitten. Dan kan ik bidden.
Via de site van open doors vond ik gebedspunten.
En natuurlijk mogen we ook andere dagen bidden.
Elke dag. Voor hen die lijden.
Want Christus is Degene die hoort en verhoort.
Bid je mee?
Voor open deuren, open harten, moed en geloofstrouw.
Een open deur: naar de hemel, dank zij de Geest die onze Voorbidder wil zijn.
En een open deur naar de lijdende kerk.
En ook: een open deur naar de toekomst zonder lijden. 

Reacties

Populaire posts