Pauze

Bijna vakantie...
T is hier echt aftellen.
De kinderen moeten nog een dag of 7.
Ondertussen ben ik druk met afronden van dingen en met allerlei regelzaken voor de kidsclub.
En voor de dingen die gedaan moeten worden.
Want na het vastleggen van data, locaties, thema, werkjes, liedjes enz en het inkopen van materiaal en laten drukken van folders, boekjes etc etc, is er dan bijna de week zelf!
Bovenstaande ligt gelukkig niet alleen op mijn schouders en wordt ook niet in twee weken gedaan.
Maar wat er nu nog moet gebeuren; het leiden van een team, waar nodig aansturen en meelopen met teamleden, de kinderen die komen ontvangen en leren kennen, ligt wel bij mij.
En daarnaast nog waar ik erg naar uitkijk en tegelijk tegenop zie; vertellen hoe  goed God is voor slechte mensen.
Hoeveel Hij van ons houdt en hoe veilig je bent als je je hand in Zijn hand legt.
Vertellen door middel van een bijbelverhaal, een inleiding en vooral door het er-zijn voor de kinderen. 
Kinderen leren meer van wat je doet dan van wat je ze onderwijst, stond er een keer op een jente-kaartje.
Dat geldt ook voor die club.
Maar wat een verantwoordelijkheid!
De gaven en talenten die er zijn op dit gebied gebruiken, goed voorbereiden en toch God laten werken.
Zonder Hem gaat het niet.

Dat maakt het nu dus nog even druk.
Daarna vakantie, heerlijk.
Of ik echt een blogpauze neem? Geen idee.
Ik zet in elk geval het gezinsmoment van as week erop.
Daarna misschien nog wel, maar ik wil ook niet al te veel laten traceren wanneer we op vakantie zijn.
Dus misschien veel concepten schrijven, want dat vind ik een fijne uitlaatklaap en na de vakantie plaatsen.

Voor nu; Ga met God! Juist ook in de vakantie.

Reacties

  1. Jij een goede afronding en ik hoop dat de vakantie jullie goed gaat doen. Maak een aparte vakantie-blog! En daarna kan je hem uitprinten. heb je een leuk album.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne vakantie toegewenst en een gezegende kidsclub!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts