Uitersten

Een rare week deze week.
Qua weer een week van uitersten:
Maandag een hele dag regen.
Vandaag op strand genoten van het mooie weer en nu (s avonds) regent het maar is het buiten 24 graden en binnen ook. 
Gisteravond nam ik een foto van de regenlucht die eraan kwam.


En ook wat betreft de dingen die spelen in mn omgeving ervaar ik uitersten.
Verdriet om lijden en moeite.
Machteloosheid om dingen waar ik wel verdriet van heb, maar zo weinig voor kan doen.
( Nee, dat is geen waar, ik kan bidden en ik onderschat dat niet! Maar soms lijkt het makkelijker om iets praktisch te kunnen doen).
Drukte, voor dingen die georganiseerd moeten worden.
Blijdschap omdat God geeft wat nodig is. Telkens opnieuw.

En daarom komt er toch steeds weer een blijdschap in m'n hart.
 

Reacties

  1. Dank je wel C. Ja veel uistersten in het leven hè? Alleen al in één week. Laat staan in je hele leven. Gelukkig is God er. Hij blijft Dezelfde in Zijn liefde en in zijn trouw. Mooi dat plaatje met psalm 113 erop. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zonder die God en de stabiele trouw in ons leven, was er toch niets mogelijk?!
      Dank je voor je reactie!

      Verwijderen

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts