grondhouding

Er viel een folder van een supermarkt in de bus.
Vol eten, recepten, ideeën voor een geslaagde kerst.
En een actie om gerechten te doneren voor oa de voedselbank.
Dit laatste vind ik een heel goed iets.
denken aan een ander.

Ik liep in Intratuin. De kerstshow is mooi opgezet.
Bomen, ballen, kerstdorp en opnieuw eten..
Ziet er best leuk uit.

En alles roept:
Kerst is samen!
Kerst is glitter, glamour.

Eerlijk gezegd vind ik zo'n kerst leeg.
ja, lichtjes in huis staan gezellig en er is niets mis met lekker eten.
En naar elkaar omzien is goed.

Maar laat dan elke dag een dag zijn van naar elkaar omzien.

Met als grondhouding het volgende gebed:

Bewaar mijn voeten....
dat ze de goede weg mogen gaan
Bewaar mijn handen...
dat ze werken tot Uw eer.
bewaar mijn ogen...
dat ze op U blijven zien
Bewaar mijn oren...
Dat ze luisteren naar Uw stem
Bewaar mijn lippen...
dat ze spreken naar Uw wil
Bewaar mijn hart...
dat het alleen op U vertrouwd

Amen

Reacties

Een reactie posten

leuk dat je de moeite nam om m'n blog te lezen! reacties zijn welkom!

Populaire posts