Wisselvallig


Terwijl de hagel tegen de ruiten tikt en er volgens de nieuwsberichten elders in ons land sneeuw ligt, blog ik dit berichtje.
Vijf minuten geleden scheen de zon en liep ik een rondje door de tuin.
Wat een wisselvallig weer!

Ik genoot van de belofte van nieuw leven.  In mn vorige tuinblogje liet ik ook al wat zien. Hier nog wat foto's.

De tuin staat vol met narcis, hyacint, tulp, crocus en sneeuwklokje.

De planten die we afgelopen jaar in de tuin gezet hebben lijken allemaal aan te 
slaan en lopen weer uit.
Zoals de camelia.
Voorzichtig laat ze al wat rose knop zien.

De schijnaugurk was voor mij onbekend.
Afgelopen zomer hadden we geen vruchten. Misschien moet je ze handmatig bestuiven. Maar dat vind ik dan weer teveel gedoe ;-)
De bloemetjes zitten er wel weer aan.

Ook de blauwe regen loopt weer uit! Super! Vind deze zo prachtig!

De viburnum (tinus) vind ik ook mooi. Hij
bloeit eigenlijk als er weinig anders bloeit.

Reacties

Populaire posts