Voorbode van de lente

Afgelopen jaar heb ik regelmatig gepost wat er groeide en bloeide in onze tuin.
Toen was alles een verrassing, nu is er (gelukkig) al best wat aangepakt, geplant, geordend enz.
Maar we zijn er nog (lang) niet. 
Helaas komt er overal aronskelk op. Vorig jaar heb ik er hele bossen van uitgeschept maar k zal opnieuw de strijd tegen deze giftige plant aan moeten gaan. En dat is lang niet het enige...

Dat geeft niet, elke keer weer vind ik het heerlijk om in de tuin bezig te zijn en geniet ik van Gods grootheid in de natuur.
Ik zag tijdens het werken in de tuin ineens een krokus in het gras
En er komen er nog meer!

De sneeuwklokjes bloeien bijna en overal komen ook narcissen en hyacinten boven.
Die laatsten duurt noh even voordat ze echt bloeien, maar ze kondigen zich al aan

En de prunus bloeit bijna! 
Een heel teer bloempje. De meeste nog in de roze knop. zo mooi!
En een andere bloeier. Volgens mij ook prunus:


Reacties

Populaire posts